Zwroty i reklamacje

Bezproblemowe zwroty

Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Chcesz odstapić od umowy kupna?
Dajemy Ci 14 dni na bezproblemowy zwrot zakupionego u nas towaru.

Masz pytania – skontaktuj się z nami: zwroty@redbird.pl

Zwrotu możesz również dokonać odsyłając do nas niechciany produkt wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres:

Red Bird
„Zwroty”
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź

lub korzystając z usługi „Szybkie zwroty” świadczonej przez InPost – szczegóły

W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:

  • Odsyłany produkt
  • Wypełnione „Odstąpienie od umowy”
  • Dowód zakupu (np. paragon) lub numer zamówienia

Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie.

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację.
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Chyba, że informacje przy produkcie mówią inaczej

Masz pytania – skontaktuj się z nami: reklamacje@redbird.pl

Reklamacji możesz dokonać również odsyłając do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:

Red Bird
„Reklamacje”
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź

lub korzystając z usługi „Szybkie zwroty” świadczonej przez InPost – szczegóły

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:

  • Reklamowany produkt
  • Wypełnione pismo reklamacyjne
  • Dowód zakupu lub dane osoby, na którą było składane zamówienie

Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.